Multimedya / Haberler

ASANSÖR VİZYON DERGİSİ 2013 YILI AHMET MADENCİ İLE RÖPORTAJ

ASANSÖR VİZYON DERGİSİ 2013 YILI  AHMET MADENCİ İLE RÖPORTAJ

       Ahmet Asansör Genel Müdürü Ahmet Madenci Öncü Firma” Olma Misyonumuzun Sorumluluğuyla; Daha Iyisi, Daha Kalitelisi, Daha Fazlası Için Var Gücümüzle Çalışıyoruz (9 Temmuz 2013)

      Ahmet Bey, yıllardır asansor sektorunun icerisindesiniz. Sektorde sizi tanımayan yok. Yine de bize kısa ozgecmişinizden ve fi rmanızdan bahseder misiniz?

 Ben, 1969 Konya doğumluyum. İlk, orta ve lise tahsilimden sonra, Acık oğretim Fakultesinde bir sure oğrenim gordum. Universite eğitimimi, işhayatında yoğunlaşmam sebebiyle yarıda bıraktım. Sektore ilk girişim, 1991 yılında oldu. Madenci Asansor’de, bugun de faaliyetlerine devam eden ağabeyim Mehmet Madenci ile birlikte 1991’den 1998’e kadar imalat, montaj ve malzeme satışıkonularında faaliyet gosterdik. Bu 7 yıllık donemde imalat, montaj ve malzeme satışıfaaliyetlerinin tum alanlarında birebir calıştım. Yeri geldi atolyede imalatta, yeri geldi inşaatta montajda, sık sık satışamaclıbaşta buyuk iller olmak uzere seyahatlerde bulunarak sektorun her alanında tecrube edindim.

    1998 yılında, Madenci Asansor’den ayrılarak ortağım Mehmet Uğural ile birlikte, daha onceki ismi Zirve Asansor Market olan ve 2003 yılından bu yana da AH&MET Asansor San. Tic. Ltd. Şti. adıyla faaliyet gosteren fi rmamızıkurduk. Firma olarak temel ilkelerimizi; durustluk, guvenilirlik, samimiyet, istenilen kalitede urun ve hizmet ile zamanında teslim olarak sıralayabiliriz. Firmamız, bir şeylerin iddiasından ziyade, icraatlarıyla yol almaya calışan, az once saydığım ilkelere riayet edildiği takdirde, hitap ettiği kitle tarafından layık olduğu yerlere getirileceğine inanan bir anlayışa sahiptir. Gerek toplum, gerekse sektor olarak insanımızın iyiye ve iyilere değer verdiğini, sahip cıktığınıbiliyor, buna, yaşayarak da şahit oluyoruz. İyi bir fi rma olmaya ve iyi hizmetler vermeye gayret ediyoruz. Yola cıkıştaki hedefi miz; bulunduğumuz anın ve imkanların dahilinde en iyi hizmeti sunmak, olabilecek en guzel urunleri ortaya cıkarıp hitap ettiğimiz muşterilerimizi bulunduklarıillerde ve bolgelerde; urun kalitesi, hizmet hızıve fi yat avantajıyonunden destekleyerek beraberce yukselmekti. Bunu da bu zamana kadar gercekleştirdiğimize inanıyoruz. Paket asansor satışıile başladığımız yolculuğumuza, eksikliğini hissettiğimiz ve bunyemizde uretebileceğimiz urunlerin imalatıile devam ettik. İlk olarak kumanda panosu sonrasında da asansor carpma kapısıile devam ettiğimiz imalat yolculuğumuza kabin ve kabin suspansiyonunu da ekledik. Bu urunlerde geldiğimiz nokta gercekten sevindiricidir. Bulunduğumuz bolgede “oncu fi rma” olma misyonumuzun uzerimize yuklediği sorumluluğun bilinciyle daha iyisini, daha kalitesini, daha fazlasınıuretmek icin var gucumuzle calışıyoruz.

     Ahmet Bey, 2011 yılıfi rmanız acısından nasıl gecti? 2012 yılıhedefl eriniz ve sektor acısından ongoruleriniz nelerdir? 

2011 yılı, sektorumuz icin gercekten cok verimli bir yıl oldu. Uretim kapasitemizi; her yıl, duzgun bir grafi kte, kalitemizi bozmadan yukseltiyoruz. Gectiğimiz yıl uretim kapasitemizi bir onceki yıla gore yuzde 30 oranında arttırdık. Piyasada; urunlerimize, fi rmamıza gosterilen ilginin ve teveccuhun giderek arttığınıgorebiliyoruz. Buna bağlıolarak da yurt ici ve yurt dışıpazarlarındaki payımız her yıl yukseliyor. Bu başarıgrafi ğini, 2012’de de yakalayacağımızdan hic şuphem yok. 

2012 yılında gercekleştirmeyi planladığınız ve hayata gecirdiğiniz Ar-Ge faaliyetleriniz ve yatırımlarınız nelerdir? 

Temelini 2011 yılında attığımız, Konya Organize Sanayi Bolgesi’ndeki 20 bin metrekare acık, 12 bin 900 metrekare kapalıalana sahip, uretim tesislerimizin inşasıhızlıbir şekilde suruyor. Tesislerimizin inşasınıen hızlışekilde bitirmek icin buyuk gayret sarf ediyoruz.

 Turkiye’de duzenlenen asansor fuarlarıhakkında neler duşunuyorsunuz? Fuarlarımızın artılarıve eksileri sizce nelerdir? Olmasınıistediğiniz veya eksikliğini gorduğunuz konularıbizimle paylaşabilir misiniz? 

Ulkemizdeki asansor fuarlarının, her yıl bir onceki yıla gore buyuyerek devam ettiğini gormekteyiz. Yaşanan ufak tefek eksiklikler de bir sonraki fuarda duzeltiliyor. Ayrıca fuarlar, sektorun buyume hızınıkamcılıyor. 

2012 yılında asansor sektorunun genel gorunumu sizce nasıl? ? Turkiye’deki gelişmeleri de katarak genel bir değerlendirmede bulunabilir misiniz? 

Sektorun, 2011 yılıkadar olamasa da, 2012’de de buyume eğiliminde olacağıduşuncesindeyiz. Ozellikle yurt dışıfaaliyetlerimizin ve ihracatımızın daha hızlıbuyuyeceği, bu talepleri en iyi ve hızlışekilde karşılayabilmek icin de fi rmalarımızın alt yapılarınışimdiden guclendirmeleri gerektiği inancındayız.